یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۹:۵۱:۳۴

پاشا جم شمس حامی پنجمین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند شد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت کشتیرانی و فراساحلی پاشا جم شمس از حمایت این شرکت  از یکی از تیم‌های شرکت کننده در پنجمین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند خبر داد. در همین خصوص کاپیتان بابری مدیر عامل این شرکت در گفتگو با باشگاه خبری فراساحل گفت: تیمی که ما امسال از آنها حمایت می کنیم به نام شرکت پاشا جم شمس درمسابقات شرکت کرده و متشکل ازدانشجویان سال دوم کشتی سازی دانشگاه امیر کبیر است. کاپیتان بابری که برای دومین سال متوالی است که از تیم های شرکت کننده در این مسابقات حمایت می کند، درادامه اظهارات خود افزود: بنده در این سری از مسابقات علاوه بر حمایت مالی از این تیم دانشجویی قصد دارم در زمینه مسائل فنی و مهندسی نیز از تیم مذکور حمایت نموده تا بتوانیم با انتقال تجربیات مهندسی شناوری طراحی و تولیدکنیم که قابلیت تولید انبوه و استفاده در صنایع دریایی و فراساحل را داشته باشد.

وی تصریح کرد: مد نظر است که این گروه بتواند با اجرای این پروژه، شناور هوشمند تندرویی را طراحی کند که بتواند با استفاده از قابلیت‌های پیش بینی شده‌اش در شرایط آب و هوایی ناپایدار و مواج نیز به کار خود ادامه دهد و ضمن تجهیز به دوربین و تجهیزات مانیتورینگ و با بالابردن میزان برد عملیاتی این شناور، از مسافت‌های بسیار دور نیز قابل کنترل باشد. لازم به ذکر که خانم ها سميرا بابری و پانيذ حسين مردي و آقایان عليرضا پرهنر، سينا رادمهر ، محمدجمال اسدی، محمدجواد كشفی و اميرعباس قديمی دانشجویانی هستند که اعضای تیم پاشا جم شمس را تشکیل می‌دهند که با حمایت شرکت کشتیرانی و فراساحلی پاشا جم شمس در پنجمین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند شرکت نموده‌اند.

به گزارش باشگاه خبری فراساحل مسابقات ملی شناورهای هوشمند از سال 1387 با هدف ارتباط مناسب بین صنعت و دانشگاه، ارتقاء سطح علمی دانشجویان و ترویج فرهنگ دریایی توسط قطب علمي هيدروديناميك و ديناميك متحرك‌‌هاي دريايي دانشگاه صنعتی شريف تدوین و برنامه ریزی شده است. این مسابقات پاییز امسال نیز همزمان با سومین دوره جشنواره دریا مسیر پیشرفت،  توسط دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری ستاد توسعه صنایع دانش بنیان دریایی برگزار خواهد شد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت کشتیرانی و فراساحلی پاشا جم شمس از وب سایت  http://pashaoffshore.ir/wp/ بازدید کنید.




  کد خبر : 3770
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :